AS4

Vacatures

Bedrijfsprofiel

AS4  is  een  erkend  adviesbureau  dat  ondernemingen  adviseert  en  ondersteunt  op  het  gebied  van kwaliteitszorg en  managementsystemen met  het  oog  op  certificering  of  algemene  verbetering  van het kwaliteitsmanagement. Hierbij onderscheidt  AS4 zich niet alleen door hoogstaande theoretische bijstand te geven maar ook een praktische benadering die resultaten oplevert in de realiteit. Zo halen we samen met onze klanten de meest optimale resultaten.


De diensten van AS4 kunnen worden onderverdeeld in vier grote pijlers:

 

  • Quality Management Support
    Implementatie en optimalisatie van kwaliteitsnormen en internationale klantenstandaarden door ervaringsdeskundigen.
  • Outsourcing Quality Professionals
    Inzetten van vakkundige professionals op maat van ondernemingen.
  • Experts@AS4
    Expertise op specifieke domeinen zoals export, crisis management, recalls,…
  • AS4 Point
    De softwareoplossing voor digitaal kwaliteitsmanagement.

AS4 is actief in alle sectoren van de voedingsnijverheid alsook in aan voeding verwante  industrieën zoals verpakking, transport, distributie, enz. en heeft doorheen de jaren in deze sectoren een enorme kennis  en  ervaring  opgebouwd. 

Wat doet AS4 precies?

AS4 is een adviesbureau inzake kwaliteitsmanagement. Wij ondersteunen bedrijven in hun kwaliteitsbeleid zowel in de levensmiddelenindustrie als in aanverwante sectoren zoals verpakking, opslag en transport. Hierbij wordt naast een sterk onderbouwd advies de nadruk gelegd op doorgedreven begeleiding in de praktijk. 

Hoe is het om voor AS4 te werken?

Als Quality Advisor werk je van maandag tot donderdag op verplaatsing bij klanten. Op vrijdag ben je op kantoor voor opleiding, begeleiding en overleg. Vrijdagnamiddag is heel het team vrij.

 

De opleiding, begeleiding en het overleg op vrijdagvoormiddag zijn voor ons heilig omdat we onze mensen continu willen bijstaan in hun voortdurende persoonlijke verbetering. Zo houden we de ‘circle of continuous improvement’  die we implementeren bij onze klanten ook intern aan. AS4 heeft momenteel 3 kantoren, waarvan 1 in Lokeren, 1 in Torhout en 1 in centrum Antwerpen. Het kantoor in Lokeren is het hoofdkantoor. 

Wat is de missie van AS4?

Ondernemingen worden geconfronteerd met steeds hogere eisen inzake kwaliteit, voedselveiligheid en maatschappelijke verantwoordelijkheid. Wij stellen onze kennis en ervaring ter beschikking van deze ondernemingen om ervoor te zorgen dat ze aan die hoge eisen kunnen blijven voldoen. Op die manier dragen wij ons steentje bij aan een maatschappij waar veilige en kwaliteitsvolle producten op de markt worden gebracht die worden geproduceerd met respect voor mens en milieu.

 

Wij willen bij al onze klanten meerwaarde brengen waarbij het niet alleen gaat om het behalen van een certificaat, maar om het verwezenlijken van structurele verbeteringen zodat we het hoogst mogelijke kwaliteitsniveau kunnen bereiken samen met onze klanten.

Welk type mensen werken voor AS4?

Doorheen de jaren hebben we het team alsmaar verder kunnen versterken met mensen met specifieke kennis en vaardigheden. Onder hen zowel ervaren voormalige kwaliteitsmanagers, auditoren, verpakkingstechnologen, microbiologen, ingenieurs, dierenartsen, doctorandi als getalenteerde juniors.

 

Onze mensen zijn sociaal vaardig, assertief, zelfstandig en enorm gedreven. Ze zijn hongerig naar kennis, willen zichzelf continu verbeteren en gaan door het vuur voor onze klanten.

Wat zijn de voordelen en uitdagingen van een loopbaan bij AS4?

Belangrijk om weten is dat deze job vele voordelen heeft maar ook enkele uitdagingen. Wij vragen kandidaten om goed na te denken over beiden vooraleer ze een beslissing maken om een sollicitatie in te dienen.

 

Voordelen:

  • Afwisseling qua werkomgeving. Dagelijks een andere onderneming bijstaan.
  • Doorlopend nieuwe kennis en ervaring opdoen. Elke dag bijleren.
  • Grote zelfstandigheid, flexibiliteit en verantwoordelijkheid.
  • Deel uitmaken van een zeer sterk team.
  • Jonge, dynamische onderneming in groei die ook carrièreopportuniteiten geeft om mee door te groeien.
  • Je werkt meestal alleen bij de klant maar er staat een heel team achter u om u bij te staan waar nodig. De klant krijgt één gezicht te zien maar daarachter schuilt de gemeenschappelijke kennis en ervaring van het hele team. Zo wordt de klant optimaal geholpen.

Uitdagingen:

  • Als adviseur moet je kunnen voldoen aan de hoge verwachtingen van de klant. Stressbestendigheid is dan ook een belangrijke eigenschap van onze mensen.
  • Wetgeving, normeringen en wetenschap staan niet stil. Je moet dus bereid zijn om, ook buiten de opleidingsmomenten op vrijdag, bij te studeren om bij te blijven qua kennis.

Wat doet iemand opvallen uit een grote groep van kandidaten?

De ervaring en de achtergrond van een kandidaat vormen vooral de basis van ons selectieproces. Wat echt het verschil kan maken, is hoe je binnen de organisatie en binnen het team zou kunnen passen.

 

Voor junior profielen is ervaring minder van belang maar primeert de honger om bij te leren en de drive om er voor 200% voor te gaan. We zoeken vooral kandidaten die sociaal vaardig, assertief en enorm gedreven zijn alsook in staat zijn om zelfstandig te werken.