AS4

Quality Management Support

Bij Quality Management Support wordt u ondersteund door een ervaren Quality Advisor in de vele uitdagingen waarmee een onderneming kan worden geconfronteerd.

Implementatie kwaliteitsnormen
Van nulaudit tot en met certificatie-audit zorgt AS4 voor de integratie van normen zoals:

Optimalisatie kwaliteitsmanagement
Wenst u als onderneming uw kwaliteitsmanagement naar een hoger niveau te tillen, dan kan AS4 u bijstaan om dit te realiseren.

 

“In al onze trajecten streven we naar continue verbetering van uw organisatie en zijn processen.”

— Kathleen Malfroy, Senior Partner

Verandering van kwaliteitsnorm
Door omstandigheden kan het nodig zijn dat u moet overstappen van de ene norm naar de andere. AS4 zorgt dat deze overgang  vlot verloopt.

 

Opvolging kwaliteitsnormen
Kwaliteitsmanagement stopt niet bij een geslaagde audit, het moet jaar na jaar up-to-date worden gehouden om de continuïteit van de certificatie te verzekeren. Volgens een afgesproken frequentie neemt AS4 de opvolging op zich zodat uw onderneming mooi op schema blijft.

 

Internationale klantenstandaarden
Klanteneisen van grote retailers zoals Marks&Spencer, Sainsbury’s, Tesco, Waitrose, enz. zijn gecompliceerder dan standaard kwaliteitsnormen. De audits van deze retailers zijn evenmin een lachertje. AS4 heeft de expertise in huis om ervoor te zorgen dat u kan scoren bij de strengst mogelijke klanten.

 

Praktijkcase

Rombouts

behaalt niveau Blue bij Tesco audit