AS4

Root Cause Analysis

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

14 Juni 2018

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

Root cause analysis is een systeem dat helpt om onderliggende oorzaken te analyseren zodat men kan zorgen voor structurele oplossingen. Deze Route cause analysis is dan ook een noodzakelijk hulpmiddel voor elke organisatie die voortdurend wil verbeteren.

 

AS4 leert u tijdens deze opleiding de nodige technieken om een Root ause analysis uit te voeren binnen uw organisatie en hoe u deze techniek in de praktijk moet gebruiken aan de hand van praktijkvoorbeelden.

 

Datum: donderdag 14 juni 2018 van 14u00 tot 16u30.
Locatie: AS4 Antwerpen, Quellinstraat 49, B-2018 Antwerpen

Cursusprijs: gratis
Inschrijving: schrijf u in via onderstaand inschrijvingsformulier.

Voor meer informatie: 09/361.00.61

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

Root cause analysis is een systeem dat helpt om onderliggende oorzaken te analyseren zodat men kan zorgen voor structurele oplossingen. Deze Route cause analysis is dan ook een noodzakelijk hulpmiddel voor elke organisatie die voortdurend wil verbeteren.

 

AS4 leert u tijdens deze opleiding de nodige technieken om een Root ause analysis uit te voeren binnen uw organisatie en hoe u deze techniek in de praktijk moet gebruiken aan de hand van praktijkvoorbeelden.

 

Datum: donderdag 14 juni 2018 van 14u00 tot 16u30.
Locatie: AS4 Antwerpen, Quellinstraat 49, B-2018 Antwerpen

Cursusprijs: gratis
Inschrijving: schrijf u in via onderstaand inschrijvingsformulier.

Voor meer informatie: 09/361.00.61

Schrijf je nu in voor deze opleiding