AS4

Root Cause Analysis

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

14 Juni 2018

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

Root cause analysis is een systeem dat helpt om onderliggende oorzaken te analyseren zodat men kan zorgen voor structurele oplossingen. Deze Route cause analysis is dan ook een noodzakelijk hulpmiddel voor elke organisatie die voortdurend wil verbeteren.

 

AS4 leert u tijdens deze opleiding de nodige technieken om een Root cause analysis uit te voeren binnen uw organisatie en hoe u deze techniek in de praktijk moet gebruiken aan de hand van praktijkvoorbeelden.

 

Deze opleiding is reeds afgelopen. Hou onze website en LinkedIn in de gaten voor toekomstige opleidingen in uw buurt!

Elk incident, kwaliteitsprobleem of klacht is een gevolg van dieperliggende oorzaken. Deze root causes kunnen pas worden achterhaald indien men dieper ingaat op deze issues.

Root cause analysis is een systeem dat helpt om onderliggende oorzaken te analyseren zodat men kan zorgen voor structurele oplossingen. Deze Route cause analysis is dan ook een noodzakelijk hulpmiddel voor elke organisatie die voortdurend wil verbeteren.

 

AS4 leert u tijdens deze opleiding de nodige technieken om een Root cause analysis uit te voeren binnen uw organisatie en hoe u deze techniek in de praktijk moet gebruiken aan de hand van praktijkvoorbeelden.

 

Deze opleiding is reeds afgelopen. Hou onze website en LinkedIn in de gaten voor toekomstige opleidingen in uw buurt!